Ms. Fox

Ms. Fox and Her World

Ms. Fox

Ms. Fox and Her World

  • ۰
  • ۰

در این زمان های پر سرعت و در حال تغییر ، ما با رژه بی پایان فناوری ، نوآوری ها و رویه های جدید روبرو شده ایم ، که اکثر آنها برای حفظ رقابت در مشاغل امروز "ضروری" هستند. در کنار این تحولات جدید فناوری ، جریان بی پایان عبارات اختصاری برای پیگیری قرار می گیرد.

خوب ، یک نفس عمیق بکشید و خود را مهار کنید ، زیرا مخفف دیگری (و توسعه فناوری) برای شما داریم ، و این قرار است در روزهای آینده قرار گرفتن در معرض دید بیشتری داشته باشد. ما در مورد rpa صحبت می کنیم. کسب و کار شما به آن احتیاج دارد ، و ما می خواهیم دلیل شما را به شما نشان دهیم.

rpa چیست؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. rpa مخفف اتوماسیون فرآیند رباتیک است. HDP نوعی فناوری فرآیند تجارت است که با ورودی های ساختاری و منطق تجارت کنترل می شود تا کارهایی که تکرار و مبتنی بر قانون هستند را بطور خودکار انجام دهید. با استفاده از ترکیبی از فعل و انفعالات رابط کاربر یا اتصال دهنده های اصلی به سرورهای اصلی ، سرویس دهنده های مشتری یا کد HTML ، می تواند اقداماتی را که مردم از طریق برنامه ها انجام می دهند ، تقلید کند.

بله ، اینجا در آخر است: روبات ها برای شغل های ما آمده اند.

در واقع ، نه ، نه واقعاً. روبات ها شغل های ما را نمی خواهند.

در واقعیت ، rpa برای تکمیل کارهای روزمره کار ، افزایش توانایی کارکنان ، جایگزین نکردن آنها در اینجا است. در ادامه بخوانید و ببینید که چرا این یک چیز خوب برای تجارت شما است.

چرا rpa ؟

تطبیق پذیری rpa فقط به رسمیت شناخته شده است. مشاغل می توانند از rpa در چندین کار مانند تولید ایمیل های جمعی ، استخراج داده ها از رسانه هایی مانند PDF و اسناد اسکن شده ، ایجاد و ارسال فاکتورها ، تأیید تاریخچه کارمندان و اتوماسیون حقوق و دستمزد استفاده کنند.

از آنجایی که هدف اصلی کسب و کار ایجاد درآمد است ، rpa می تواند با خودکار کردن عملیات فروش ، به سهمیه نقدی به پول نقد کمک کند ، از این طریق نه تنها معاملات سریعتر بلکه با درجه دقت بیشتری انجام می شود. مجموعه ای از فعالیتهای عملیاتی فروش محور را می توان توسط rpa چین در دست گرفت و در نتیجه رضایت مشتری بیشتر می شود.

در حقیقت ، در زمینه مدیریت داده ها نیز درخشان است. با توجه به حجم گسترده داده های موجود در آن (و به نظر نمی رسد نشانه ای از اجازه استفاده از اینها را نشان دهد!) این یک مزیت فوق العاده برای داشتن حزب برای جمع آوری ، ادغام ، تجزیه و تحلیل و پردازش تورنت داده های تولید شده در دنیای تجاری امروز است. .

سرانجام ، می توان از rpa برای بهبود عملکرد خدمات به مشتری استفاده کرد. ما درمورد جایگزین کردن نمایندگان خدمات انسانی صحبت نمی کنیم. در آنجا افراد ناراضی به اندازه کافی وجود دارند که از عدم امکان صحبت با یک شخص واقعی زندگی شکایت دارند! هیچ منطقی در بیگانه کردن آنها وجود ندارد. در عوض ، می تواند برای مقابله با کارهای تکراری و آسان که نمایندگان خدمات مشتری را طاعون می کند ، استفاده شود و از این طریق ، دومی را برای ارائه تجربه بهتری به مشتریان آزاد کند. rpa می تواند پروفایل های مشتری را به روز کند ، داده های صورتحساب را جمع آوری کند و سایر کارهای دنیوی که در غیر این صورت زمان تکرار خدمات مشتری را مصرف می کنند.

مزایای rpa

خوب ، بنابراین ما یک لیست جزئی از زمینه هایی داریم که در آن rpa می تواند کمک بزرگی باشد. اما چه مزایای ویژه ای به دست می آورد؟

PD خطاهای انسانی را کاهش می دهد ، عموماً با تکرار همان کار بارها و بارها توسط شعار. به ناچار ، اشتباهات وارد می شوند.

علاوه بر این ، rpa می تواند ضمن افزایش بهره وری و کارآیی ، هزینه های کارکنان را کاهش دهد. برنامه های کاربردی rpa که مراقبت از کار اجتناب ناپذیر را انجام می دهند ، کارمندان را برای انجام سایر کارهایی که ممکن است در نهایت جالب تر و چالش برانگیز باشد ، آزاد می کند.

PD سریعتر از انجام همان وظایف انسان عمل می کند ، این بدان معناست که هنگام معامله با مشتری ، چرخش سریع تری رخ می دهد. این همچنین مفید است که فراتر رفتن از نردبان شرکت ها می خواهند کارهای خاصی را انجام دهند "دیروز!"

همچنین ، مشاغل نیازی به نرم افزار فانتزی یا ادغام عمیق سیستم ندارند تا ابزارهای rpa با سیستمهای میراث موجود خود کار کنند. مشاغل می توانند با افزودن عناصری از جمله تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی ، بیشتر rpa را تقویت کنند. rpa یک دارایی بسیار مقیاس پذیر است و نیروی کار روباتیک را می توان تنظیم کرد تا قله ها و دره های گردش کار شرکت را در خود جای دهد.

بنابراین ، کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می کنند ، برای افزایش کارآیی و سرعت ، کاهش هزینه ها بدون آنکه کیفیت را کاهش دهند ، باعث افزایش بهره وری و افزایش انعطاف پذیری و چابکی می شوند. این همه به نظر بسیار خوب است ، اما آیا مضرات آن برای حزب کمونیست وجود دارد؟

مضرات rpa

متأسفانه ، به نفع افشای کامل ، همه آفتاب و گل سرخ با حزب rpa نیستند. به عنوان مثال ، و این احتمالاً بزرگترین افت نزولی است ، مسئله فقدان شغل است. اعطاء شده است ، اتوماسیون که با خود همراه می کند ، منجر به از بین رفتن عمده تعداد زیادی از مشاغل موجود در داستان داستانی نمی شود. با این حال ، این می تواند و منجر به از دست رفتن برخی از مشاغل شود. در نتیجه ، مدیران باید اطمینان حاصل کنند که می توان آن کارگران ماهر را به سمت سایر سمت ها انتقال داد.

اشکال دیگر هزینه اولیه پولی است که برای اجرای آن لازم است. اگرچه منظور از صرفه جویی در پول در دراز مدت در بلند مدت است ، اما غیرقابل انکار برخی از هزینه های شروع کوتاه مدت است که باید اختصاص یابد ، و از آنجا که هر اجرای rpa موفقیت آمیز نیست ، این یک خطر است. هیچ ضمانتی برای کار کردن با rpa وجود ندارد یا اینکه با هر کسب و کار همان نتایج را به دست می آورد.

علاوه بر این ، بسیاری از مشاغل مهارت و تجربه لازم برای دستیابی به اجرای صحیح و موفق rpa را ندارند. آوردن در rpa بدون درک کافی از آنچه که این پروژه از نظر زمان ، هزینه و منابع به آن نیاز خواهد داشت ، به جز درک محدودیت های rpa ، یک دستور العمل مطمئن برای شکست است. این شرم آور است زیرا چنین ناکامی ، تمایل یک کسب و کار را به تلاش دیگری برای پیاده سازی rpa ترغیب می کند ، و فن آوری بسیار زیادی برای ارائه دارد.

بنابراین ، چگونه یک کسب و کار از مشکلات اجرای rpa جلوگیری می کند؟ با آوردن افراد ماهر در rpa در هیئت مدیره! و چگونه می توان چنین افراد ماهر را پیدا کرد یا آموزش داد؟

Importance of Robotic Process Automation (RPA) - Teplar Solutions

نرم افزار کاربر مجازی که برترین و شناخته شده ترین ربات ساز نرم افزاری ایران میباشد فعالیت خود را از سال ها پیش شروع کرده و اکنون ان را به برنامه ای کامل تبدیل کرده است به گونه ای که تمام نرم افزار ها و حتی صفحات وب را هم می تواند اتوماسیون کند. این شرکت همچنین محصولات دیگری هم دارد که از لینک زیر می توانید ان ها را مشاهده فرمایید و یا نسخه ازمایشی ان ها را دانلود نمایید

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • Ms. Fox

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی