Ms. Fox

Ms. Fox and Her World

Ms. Fox

Ms. Fox and Her World

  • ۰
  • ۰

increase your instagram followers

از رهروان خویش بخواهید که دوستان خوب خویش را نشان دهند هر یک سری وقت یکبار ، همت فرمایید رهروان خویش را تشویق فرمایید تا عزیزان خویش را در ایده ها نشان دهند. این قادر است به افشای اکانت اینستاگرام شما در کانال بزرگتر از اشخاص یاری دهد.

9 Tips to Flawlessly Manage Your Instagram Followers | Sprout Social

این را برای محتوای قانع کننده ترین یا این که حس خوب خویش ذخیره فرمائید. یوزرها می بایست شم نمایند که با برچسب زدن به دوستانشان ، لطف می‌کنند.

ارسال مداوم دنبال کنندگان جان دار شما می‌خواهند محتوای شمارا ببینند. به همین استدلال آن ها در وهله نخستین شمارا دنبال کردند. همان گونه که به تازگیً اشاره کردیم ، وقتی که یوزرها با پست های شما تعامل دارا هستند ، این کار برای دوستداران آن‌ها قابل مشاهده میباشد. به این ترتیب به آنان چیزی عالی برای تعامل بدهید! چندبار می بایست ارسال فرمائید؟ تحلیلی به وسیله Tailwind نشان اعطا کرد که ارسال روزمره \"چهار برابر سریعتر از ارسال کمتر از یک توشه در هفته رهروان را ارتقاء می‌دهد.\"

ارسال در حین مطلوب آری ، اینستاگرام از یک الگوریتم به کار گیری می نماید تا یک غذا وقتی. با این اکنون ، عصر بندی همچنان مهم میباشد ، چون این یکی‌از سیگنال هایی میباشد که الگوریتم در حیث دارااست. Hootsuite با Unmetric عمل کرد تا شایسته ترین دوره ارسال در اینستاگرام را مبتنی بر صنعت شما گزینش نماید. برای پی بردن شایسته ترین عصر برای ارسال اسم تجاری خویش ، مخاطبان خویش را در حیث بگیرید. روز عادی آن‌ها چه می‌باشد؟ چه وقتی آن‌ها بیش تر در اینستاگرام فعال می‌باشند؟ تست بارهای متعدد و اندازه گیری حاصل را آغاز فرمایید. برای مثال چنانچه شما یک برند خرده فروشی می باشید ، ممکن میباشد بخواهید در طول هجرت و انتها هفته هایی که اشخاص در عمل نیستند ، پست را آزمون فرمایید.

برنامه های پست خویش را تهیه نمائید آیا شایسته ترین عصر برای ارسال عصر قابل قبولی برای حضور در اینستاگرام وجود ندارد؟ برای طرح ریزی و تکثیر بی واسطه در اینستاگرام از ابزاری مانند Hootsuite استعمال نمایید. طرح ریزی پست های شما از قبلی به شما قابلیت میدهد یک کانال دارای انسجام اینستاگرام طرح ریزی فرمائید که داستانی کلی را برای شما بازگو میکند. همینطور به شما قابلیت میدهد به جای عملکرد برای یافتن چیزی شوخ در هنگام پرواز ، دوره را به تولید تایپ کردن شرح عالی اختصاص دهید. در آن یادداشت ...

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • Ms. Fox

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی